ბუნება
თემატურ-ყოველდღიური გეგმა
2014-2015 სასწ. წელი
V კლასი I სემესტრი მასწავლებელი: ეთერ
პაპუნაშვილი
თარიღი
|
სტანდარტი.
შედეგი/ინდიკატორი
|
დრო
|
პროგრამის შინაარსი
|
უნარ-ჩვევები
|
შეფასება
,კომპონენტები/
ქვეკომპონენტები
|
აქტივობები/
მეთოდები
|
მუშაობის ფორმა
|
რესურსები
|
საშინაო
დავალება
|
შენიშვნა
|
18 . 09
|
ბუნ.V.4.1
|
45წთ
|
1.რა არის მასალა?
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
№ 1-დან 8-მდე
გვ.7-8
მოსწავლის რვეულში
გვ.4 და 68
|
|
19.09-22.09
|
ბუნ.V.4.2
|
45წთ
|
2.მასალის შერჩევა და გამოყენება
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი
|
სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
№ 1-დან 7-მდე
გვ.11-12
მოსწავლის რვეულში
გვ.5-6
|
|
25.09
|
ბუნ.V.4. 3
|
45წთ
|
3.ხე ,ქვიშა და თიხა
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული
მსჯელობა,
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვენის დიაგრამა
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
№ 1-დან 6-მდე
გვ.14-16
მოსწავლის რვეულში
გვ.7-8
|
|
26.09
|
ბუნ.V.4. 3
|
45წთ
|
4. ლითონები და მათი თვისებები
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული
მსჯელობა,
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
|
სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
№ 1-დან 10მდე
გვ.18-20
მოსწავლის რვეულში
გვ.9
|
|
29.10
|
ბუნ.V.4. 3
|
45წთ
|
5.რა არის მინა?
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული
მსჯელობა, ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
|
სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
№ 1-დან 3მდე
გვ.21-22
|
|
2.10
|
ბუნ.V.4. 3
|
45წთ
|
6. ქაღალდი და პლასტმასა
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული
მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის გამოთქმა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
№ 1-დან 7მდე
გვ.24-26
მოსწავლის რვეულში
გვ.9-10
|
|
3.10
|
ბუნ.V.5.1
|
45წთ
|
7.სხეული და ნივთიერება
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული
მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის გამოთქმა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
ინდივიდუალური,
|
სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 5მდე
გვ.28-30
მოსწავლის რვეულში
გვ.11-12
|
|
6.10
|
ბუნ.V.4. (1-2-3)
|
45წთ
|
I თავის შეჯამება
|
არგუმენტირებული წერა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია,
კრეატიულობა
|
საკლასო დავალება
|
პრეზენტაცია
|
მთელი კლასი
|
სასწავლო ნივთები
|
||
10.10
|
ბუნ.V.5.2
|
45წთ
|
8.ნივთიერების სამი მდგომარეობა
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული
მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის გამოთქმა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 6მდე
გვ.31-34
მოსწავლის რვეულში
გვ.12-13 და 70
|
|
11.10-13.10
|
ბუნ.V.5.3
|
45წთ
|
9.ნივთიერების მდგომარეობის ცვლილება
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული
მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის გამოთქმა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 2მდე
გვ.31-34
მოსწავლის რვეულში
გვ.14-15
|
|
16.10
|
ბუნ.V.5.3(4)
|
45წთ
|
10.წყლის მნიშვნელობა ბუნებაში
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის
გამოთქმა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 4მდე
გვ.38-40
მოსწავლის რვეულში
გვ.16-17-18
|
|
17.10
|
ბუნ.V.5(.1-2-3)
|
45წთ
|
შემაჯამებელი წერა № 1
|
არგუმენტირებული წერა,ანალიზი,
გაგება
|
შემაჯამებელ განმსაზღვრელი
|
ტესტზე მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
სასწავლო ნივთები
|
||
20.10
|
ბუნ.V.1.1
|
45წთ
|
11)mcenareTa mravalferovneba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 2მდე
გვ.42-43
მოსწავლის რვეულში
გვ.19
|
|
23.10
|
ბუნ.V.1.3
|
45წთ
|
12)mcenaris
fesvi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი, ინტერპრეტაცია,ვარაუდის
გამოთქმა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები
,პლაკატები
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 5მდე
გვ.42-43
მოსწავლის რვეულში
გვ.19-20
|
|
24-27.10
|
ბუნ.V.1.3
|
45წთ
|
13)mcenaris Rero
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
ვენის დიაგრამა
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
სქემა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 4მდე
გვ.46-48
მოსწავლის რვეულში
გვ.20-21
|
|
30.10
|
ბუნ.V.1.5
|
45წთ
|
14)mcenaris
sunTqva
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის
გამოთქმა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
მოდელი
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 3მდე
გვ.49-50
მოსწავლის რვეულში
გვ.22
|
|
31.11-3.11
|
ბუნ.V.1.5
|
45წთ
|
15)mcenaris
kveba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები
,სქემა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 5მდე
გვ.51-52
მოსწავლის რვეულში
გვ.23-24
|
|
6-7.11
|
ბუნ.V.1.3
|
45წთ
|
16)yvavili
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,ა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
მოდელი,
სქემა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 4მდე
გვ.53-55
მოსწავლის რვეულში
გვ.25-26 და 72
|
|
11-14.11
|
ბუნ.V.1.3
|
45წთ
|
17)yvavilis damtverva
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
მოდელი,
სქემა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 4მდე
გვ.56-58
მოსწავლის რვეულში
გვ.25-26
|
|
15.11
|
ბუნ.V.1.(1-3-5)
|
45წთ
|
შემაჯამებელი წერა № 2
|
არგუმენტირებული წერა,ანალიზი,
გაგება
|
შემაჯამებელ განმსაზღვრელი
|
ტესტზე მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
სასწავლო ნივთები
|
||
17.11
|
ბუნ.V.7.1
|
45წთ
|
18)horizontis mxareebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
სქემა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 5მდე
გვ.60-61
მოსწავლის რვეულში
გვ.27
|
|
20.11
|
ბუნ.V.7.2
|
45წთ
|
19)ra aris
orientireba?
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
სქემა,
კომპასი
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 5მდე
გვ.62-63
მოსწავლის რვეულში
გვ.28-29
|
|
21.11
|
ბუნ.V.7.3
|
45წთ
|
20)rogor gavignoT
gza?
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
კომპასი
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 4მდე
გვ.64-66
მოსწავლის რვეულში
გვ.30
|
|
24-27.11
|
ბუნ.V.7.3
|
45წთ
|
21)kompasi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
კომპასი
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 8მდე
გვ.67-70
მოსწავლის რვეულში
გვ.31 და 74
|
|
28.11-1.12
|
ბუნ.V.7.5
|
45წთ
|
22) gagneba
adgilobrivi niSnebiT
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 6მდე
გვ.71-72-73
|
|
1.12-5.12
|
ბუნ.V.8.1
|
45წთ
|
23)
)adgilis gegma?
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 7მდე
გვ.74-76
მოსწავლის რვეულში
გვ.32-33 და 75
|
|
5.12-6.12
|
ბუნ.V.8.1
|
45წთ
|
24)ruka da rukis legenda
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
რუკები
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 6მდე
გვ.77-79
მოსწავლის რვეულში
გვ.34-35 და 76
|
|
8.12
|
ბუნ.V.8.2
|
45წთ
|
25)rogori rukebi
arsebobs?
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
რუკა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 5მდე
გვ.80-82
მოსწავლის რვეულში
გვ.36
|
|
11.12-12.12
|
ბუნ.V.8.5
|
45წთ
|
26)sad mdebareobs saqarTvelo
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
რუკა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 7მდე
გვ.83-84
მოსწავლის რვეულში
გვ.37
|
|
15.12-19.12
|
ბუნ.V.8.4
|
45წთ
|
27)saqarTvelos
ruka
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
რუკა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 3მდე
გვ.85
მოსწავლის რვეულში
გვ.38
|
|
20.12
|
ბუნ.V.7.(1-2-3-5)
ბუნ.V.8.(1-4-5)
|
45
|
შემაჯამებელი წერა № 3
|
არგუმენტირებული წერა,ანალიზი,
გაგება
|
შემაჯამებელ განმსაზღვრელი
|
ტესტზე მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
სასწავლო ნივთები
|
||
22.12-26.12
|
ბუნ.V.6.1
|
45
|
28)კონტინენტები
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
რუკა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-დან 5მდე
გვ.887-89
მოსწავლის რვეულში
გვ.39
|
|
27-29.12
|
ბუნ.V.6.2
|
45
|
29)ოკეანეები
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
რუკა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1
გვ.90-92
მოსწავლის რვეულში
გვ.40
|
|
მე-2 ს
ე
|
მ ე ს
|
ტ რ
|
ი
|
|||||||
15-16.01.15
|
ბუნ.V.6.1
|
45
|
1)kontinentebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
რუკა
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-5
გვ.87-89
მოსწავლის რვეულში
გვ.41
|
|
22-23.01
|
ბუნ.V.6.2
|
45
|
2)okeaneebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-
გვ.90-92
მოსწავლის რვეულში
გვ.42
|
|
26.01
|
ბუნ.V.6.1(2)
|
45
|
3)zRvebi,yureebi, sruteebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
|
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
|
წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-6
გვ.93-95
მოსწავლის რვეულში
გვ.43
|
|
29.01
|
ბუნ.V.6.1(2)
|
45
|
4)xmeleTi okeaneSi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-დან 8-მდე
გვ.96-89
მოსწავლის რვეულში
გვ.44
|
|
30.01
|
ბუნ.V.6.3(5)
|
45
|
5)evropa
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-დან 4მდე
გვ.99-103
მოსწავლის რვეულში
გვ.45
|
|
2.02
|
ბუნ.V.6.3(5)
|
45
|
6)azia
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-დან 4-მდე
გვ.104-108
მოსწავლის რვეულში
გვ.46
|
|
5-6.02
|
ბუნ.V.6.3(5)
|
45
|
7)Cr.amerika
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-დან 4-მდე
გვ.109-112
მოსაძიებელი ინფორმაცია
ინტერნეტშwikipedia
|
|
9.02
|
ბუნ.V.6.3(5)
|
45
|
8)samx. Aაmerika
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-დან 5-მდე
გვ.113-115მოსაძიებელი ინფორმაცია
ინტერნეტშwikipedia
|
|
12-13.02
|
ბუნ.V.6.3(5)
|
45
|
9)afrika
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-დან 4-მდე
გვ.116-119
მოსაძიებელი ინფორმაცია
ინტერნეტშwikipedia
|
|
16.02
|
ბუნ.V.6.3(5)
|
45
|
10)avstralia
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-დან -3მდე
გვ.120-123
მოსაძიებელი ინფორმაცია
ინტერნეტშwikipedia
|
|
19.02
|
ბუნ.V.6.3(5)
|
45
|
11)antarqtida
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-დან 4-მდე
გვ.123-125
მოსაძიებელი ინფორმაცია
ინტერნეტშwikipedia
|
|
20.02
|
ბუნ.V.6.1(2-3-4-5)
|
45
|
შემაჯამებელი წერა № 1
|
არგუმენტირებული წერა,ანალიზი,
გაგება
|
შემაჯამებელ განმსაზღვრელი
|
ტესტზე მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
სასწავლო ნივთები
|
||
23.02
|
ბუნ.V.2.1
|
12)cxovelebis
mravalferovneba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-დან 5-მდე
გვ.127-128
მოსწავლის რვეულში
გვ.47
|
||
26.02
|
ბუნ.V.2.1
|
13)uxerxemlo cxovelebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-2
გვ.129-130
მოსწავლის რვეულში
გვ.48
|
||
27.02-2.03
|
ბუნ.V.2.1 (2)
|
14)xerxemliani cxovelebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
მოდელები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-6
გვ.131-132
მოსწავლის რვეულში
გვ.49 და 77
|
||
5.03
|
ბუნ.V.2.4
|
15)ConCxis mniSvneloba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
მოდელები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-4
გვ.133-135
მოსწავლის რვეულში
გვ.49
|
||
6.03
|
ბუნ.V.2.3
|
16)rogor
sunTqaven cxovelebi?
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
მოდელები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-6
გვ.136-139
მოსწავლის რვეულში
გვ.5 და 78
|
||
9-12.03
|
ბუნ.V.2.3
|
17)ra amoZravebs sisxls?
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
მოდელები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-3
გვ.140-141
მოსწავლის რვეულში
გვ.50
|
||
16-19.03
|
ბუნ.V.2.3
|
18)saWmlis
moneleba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
მოდელები
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1
გვ.142-143
მოსწავლის რვეულში
გვ.50
|
||
20.03
|
ბუნ.V.2.1(2-3-4)
|
45
|
შემაჯამებელი წერა № 2
|
არგუმენტირებული წერა,ანალიზი,
გაგება
|
შემაჯამებელ განმსაზღვრელი
|
ტესტზე მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
სასწავლო ნივთები
|
||
23.03
|
ბუნ.V.3.2
|
45
|
19)sinaTlis gavrceleba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1
გვ.145-146
მოსწავლის რვეულში
გვ.51
|
|
26-27.03
|
ბუნ.V.3.1
|
45
|
20)Crdili
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-2
გვ.147-149
მოსწავლის რვეულში
გვ.52 და 53
|
|
30.03-2.04
|
ბუნ.V.3.2
|
45
|
21)sinaTlis
arekvla
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-2
გვ.150-152
მოსწავლის რვეულში
გვ.54
|
|
3.04
|
ბუნ.V.3.3
|
45
|
22)sinaTlis
gardatexva
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-3
გვ.153-155
მოსწავლის რვეულში
გვ.54
|
|
6.04
|
ბუნ.V.3.3
|
45
|
23) bgeris warmoqmna
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1
გვ.156-157
მოსწავლის რვეულში
გვ.55
|
|
16-.04
|
ბუნ.V.3.3
|
45
|
24)bgerebis
gavrceleba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1
გვ.158-159
მოსწავლის რვეულში
გვ.56 და 79
|
|
17.04
|
ბუნ.V.3.3
|
45
|
25)bgeris arekvla
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-5
გვ.160-162
მოსწავლის რვეულში
გვ.57
|
|
20.04
|
ბუნ.V.3.5
|
45
|
26)eqos
gamoyeneba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-2
გვ.163-164
მოსწავლის რვეულში
გვ.57
|
|
23-24.04
|
ბუნ.V.3
|
45
|
27)bgerebis
STanTqma
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1
გვ.165-166
მოსწავლის რვეულში
გვ.57
|
|
27-30.04
|
ბუნ.V.3.4.6
|
45
|
28)bgera da
sinaTle
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-4
გვ.167-168
მოსწავლის რვეულში
გვ.57 და 80
|
|
1.05
|
ბუნ.V.3(1-2-3-4)
|
45
|
შემაჯამებელი წერა № 3
|
არგუმენტირებული წერა,ანალიზი,
გაგება
|
შემაჯამებელ განმსაზღვრელი
|
ტესტზე მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
სასწავლო ნივთები
|
||
4.05
|
ბუნ.V.9.1
|
45
|
29)pirveli daxmareba tramvebis dros
da garemo
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-2
გვ.170-171
მოსწავლის რვეულში
გვ.58
|
|
7.05
|
ბუნ.V.9.1
|
45
|
30)msubuqi Wrilobebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-3
გვ.172-173
მოსწავლის რვეულში
გვ.59
|
|
8.05
|
ბუნ.V.9.1
|
45
|
31)sisxldenebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
№ 1-2
გვ.174-177
მოსწავლის რვეულში
გვ.60
|
|
11.05
|
ბუნ.V.9.1
|
45
|
32)pirveladi daxmareba tramvebis
dros
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-
გვ.178-180
მოსწავლის რვეულში
გვ.61 და 81
|
|
14.05
|
ბუნ.V.9.2
|
45
|
33)janmrTeloba da garemo
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1
გვ.181-182
|
|
15.05
|
ბუნ.V.10.1
|
45
|
34)usafrTxo laSqroba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
№ 1-5
გვ.184-186
|
|
18.05
|
ბუნ.V.10.2
|
45
|
35)yvela wyali sasmelad ar gamodgeba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-
გვ.178-180
მოსწავლის რვეულში
გვ.61
|
|
21.05
|
ბუნ.V.10.3
|
45
|
36)Sxamiani mcenareebi da sokoebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-4
გვ.188-190
|
|
22.05
|
ბუნ.V.10.4
|
45
|
37)gamoiCine sifrTxile cxovelebTan
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-4
გვ.191-192
მოსაძიებელი ინფორმაცია ინტერნეტში:www.sarbin.ru
|
|
25.05
|
ბუნ.V.11.1
|
45
|
38)ra aris bunebrivi resursebi?
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-6
გვ.194-195
მოსწავლის რვეულში
გვ.62
|
|
28.05
|
ბუნ.V.11.1
|
45
|
39)rogori bunebrivi resursebi arsebobs?
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-5
გვ.196-197
მოსწავლის რვეულში
გვ.63
|
|
29.05
|
ბუნ.V.11.1
|
45
|
40)amouwuravi bunebrivi resursebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-2
გვ.198-199
მოსწავლის რვეულში
გვ.82
|
|
1.06
|
ბუნ.V.11.1
|
45
|
41)aRudgeneli bunebrivi resursebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-3
გვ.200-203
|
|
4.06
|
ბუნ.V.11.4
|
45
|
42)tyis resursebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-5
გვ.204-205
მოსწავლის რვეულში
გვ.64
|
|
5.06
|
ბუნ.V.11.1
|
45
|
43) wylis resursebi
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-6
გვ.206-209
მოსწავლის რვეულში
გვ.65
|
|
8.06
|
ბუნ.V.11.3
|
45
|
44)bunebrivi resursebis meoreuli
gamoyeneba
|
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი,
ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული კითხვა
|
საშინაო დავალება,
საკლასო დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა
|
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
|
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
სასწავლო ნივთები,
|
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
№ 1-2
გვ.210-211
მოსწავლის რვეულში
გვ.83 და 83
|
|
11.06
|
ბუნ.V.11.1(3-4)
ბუნ.V.10.1(2-3-4)
ბუნ.V.9.1(2)
|
45
|
შემაჯამებელი წერა № 3
|
არგუმენტირებული წერა,ანალიზი,
გაგება
|
შემაჯამებელ განმსაზღვრელი
|
ტესტზე მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
სასწავლო ნივთები
|
||
12.06
|
||||||||||
პედაგოგი: ეთერ პაპუნაშვილი
1სემესტრი---45
სთ.
2 სემესტრი---62სთ.
თემა
|
თემატური ერთეული
|
მიზანი
(სტანდარტის შედეგი)
|
მზნ.მიღწევის გზები, მეთოდები, აქტივობი
|
ორგანიზაციის ფორმა
|
რესურსები
|
სთ. რაო–დენობა
|
Catarebis TariRi
|
მოზნის მიღწევის საზომი (შეფასების კრიტერიუმები)
|
შენიშვნა
(თვითშე–ფასება)
|
|
Tavi I nivTierebaTa Tvisebebi
(9სთ.)
|
1. nivTierebebi Cven irgvliv
2. rogor vimuSaoT laboratoriaSi?
3. sxeulis moculoba da simkvrive
4. nivTierebis Tvisebebi
5. agregatuli mdgomareoba
6. fizikuri da qimiuri
movlenebi
7. organizmisTvis aucilebeli
nivTierebebi
|
bun.
VI. 4. moswavles SeuZlia nivTierebaTa Tvisebebis aRwera da maTi cvlilebebis
Sesaxeb
msjeloba.
Sedegi
TvalsaCinoa, Tu moswavle:
zzasaxelebs
yofa-cxovrebaSi gamoyenebadi nivTierebebis magaliTebs da msjelobs maTi
Tvisebebis
Sesaxeb;
zzakvirdeba
da adarebs nivTierebebs Tvisebebis mixedviT (mag., suni, bzinvareba, wva,
agregatuli
mdgomareoba); Sedegebs warmoadgens cxrilis saxiT, aanalizebs da gamoyofs
Tvisebebs, romlebic am nivTierebebis gamoyenebas
ganapirobebs;
|
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama,
pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
|
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
,ცდების დაგგეგმვა
|
TvalsaCinoebebi
|
1
1
1
2
1
1
2
|
|
ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით
(შესაბამისი შეფაესების სქემებით)
|
|
|
Tavi II nivTiereba da narevi
(4სთ.)
შემაჯამებელი
წერა -1
|
8.
sufTa nivTiereba da narevi
9.
rogori narevebi arsebobs?
10. narevebis dayofa
|
bun.VI.
5. moswavles SeuZlia nivTierebisa da narevis erTmaneTisgan gansxvaveba,
narevis komponentebad
dayofis
meTodebis gamoyeneba.
Sedegi
TvalsaCinoa, Tu moswavle:
zzadarebs
nivTierebisa da narevis Tvisebebs, aanalizebs monacemebs da Sedegebs
warmoadgens
cxrilis
saxiT, CamoTvlis bunebrivi narevis magaliTebs;
zzikvlevs misTvis ucnob nivTierebas da
adgens, narevia is Tu naerTi;
|
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama,
pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
|
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
,ცდების დაგგეგმვა
|
TvalsaCinoebebi
|
1
1
2
|
|
ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით
(შესაბამისი შეფაესების სქემებით)
|
|
|
Tavi III kvebiTi
jaWvebi
(6სთ.)
შემაჯამებელი
წერა--2
|
11. riT
ikvebebian cxovelebi?
12. ra
rogor moipovebs sakvebs?
13. yvelaferi
mcenareebiT iwyeba
14. kvebiTi
jaWvis modelireba (mxolod masw. wignSi)
15. adamiani kvebiT jaWvSi
|
|
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama,
pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
|
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
|
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli resursebi,video
masala
|
1
2
2
1
|
|
ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით
(შესაბამისი შეფაესების სქემებით)
|
|
|
Tavi IV mzis sistema
(12სთ.)
შემაჯამებელი
წერა --3
|
16. Cveni samyaro
17. galaqtikis modelis Seqmna
18. varskvlavebი და თანავარსკვლავები
20.
mze
21.
mzis sistema
23.
asteroidebi, kometebi, meteoroidebi
24.
Cveni planeta dedamiwa
25.
mTvarე
27.
dedamiwis dReRamuri moZraoba
28. dedamiwis moZraoba mzis garSemo
|
|
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama,
pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
|
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
|
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli
resursebi,video masala
|
2
2
1
2
1
1
2
1
1
|
|
ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით
(შესაბამისი შეფაესების სქემებით)
|
|
|
Tavi V siTbos da sinaTlis ganawileba dedamiwaze
(4სთ)
|
29.
siTburi sartylebi
30.
junglebi
31. polaruli regionebi
|
|
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama,
pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
|
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
|
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli
resursebi,video masala
|
2
1
1
|
|
ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით
(შესაბამისი შეფაესების სქემებით)
|
|
|
Tavi VI ekosistemebi
(14სთ.)
შემაჯამებელი
წერა ---1
|
32.
ekosistema
33.
ekologiuri faqtorebi
34.
bioturi urTierTobebi
35.
saqarTvelos flora da fauna
36.
rogor irCeven saarsebo garemos?
37. saqarTvelos
ekosistemebi
38.
saqarTvelos tyeebi
39.
saqarTvelos velebi da naxevarudabno
40.
zRvis ekosistema
|
|
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama,
pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
|
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
|
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli
resursebi,video masala
|
1
1
1
1
2
2
2
2
|
|
ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით
(შესაბამისი შეფაესების სქემებით)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavi VII garemos dacva
(9სთ.)
შემაჯამებელი
წერა --2
|
41.
rogor Secvala adamianma garemo?
42.
garemos dacva
43.
daculi teritoriebi
44.biomravalferovneba
45.
wiTeli wigni da wiTeli nusxa
46.
biologiuri indikatorebi
|
|
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama,
pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
|
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
|
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli
resursebi,video masala
|
1
1
2
2
2
1
|
|
ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით
(შესაბამისი შეფაესების სქემებით)
|
|
|
Tavi VIII moZraoba da siCqare
(4სთ)
შემაჯამებელი
წერა--3
|
47.
moZraoba
48.
gavlili manZili
49.
siCqare
|
|
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama,
pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
|
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
|
TvalsaCinoebebi
|
1
2
1
|
|
ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით
(შესაბამისი შეფაესების სქემებით)
|
|
|
Tavi IX janmrTeloba da usafrTxoeba
(20სთ.)
შემაჯამებელი წერა---4
|
51.
uxilavi mtrebi
52.
baqteriuli daavadebebi da maTi higiena
53.
Tambaqos mavne zemoqmedeba
54.
alkoholi da narkotikebi
55.
saSiSi nivTierebebi
56.
qimiuri damwvroba da mowamvla
57.
wamlebi da janmrTeloba
58.
ra aris radiacia
59.
radiacia da janmrTeloba
60.
usafrTxoeba elqtrodeniT sargeblobisas
61.
daxmareba eleqtrotramvebis dros
|
|
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama,
pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
|
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
|
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli
resursebi,video masala
|
1
2
1
2
2
1
1
1
2
1
2
|
|
ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით
(შესაბამისი შეფაესების სქემებით)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий