წლიური სასწავლო კურსის პროგრამა

                                                                             ბუნება    თემატურ-ყოველდღიური    გეგმა
                         2014-2015  სასწ. წელი
      V კლასი                                                      I  სემესტრი                                                                                              მასწავლებელი:    ეთერ  პაპუნაშვილი
         თარიღი
სტანდარტი.
შედეგი/ინდიკატორი
დრო
პროგრამის შინაარსი
უნარ-ჩვევები
შეფასება
,კომპონენტები/
ქვეკომპონენტები
აქტივობები/
მეთოდები
მუშაობის ფორმა
რესურსები
საშინაო
დავალება
შენიშვნა
  18 .  09
ბუნ.V.4.1

45წთ

1.რა არის მასალა?
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები

კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
1-დან  8-მდე
გვ.7-8
მოსწავლის რვეულში
გვ.4 და 68

  19.09-22.09
ბუნ.V.4.2
45წთ
2.მასალის შერჩევა და გამოყენება
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი
სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები

კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
1-დან  7-მდე
გვ.11-12
მოსწავლის რვეულში
გვ.5-6

25.09
ბუნ.V.4. 3
45წთ
3.ხე ,ქვიშა და თიხა
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვენის დიაგრამა
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები

კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
1-დან  6-მდე
გვ.14-16
მოსწავლის რვეულში
გვ.7-8

26.09
ბუნ.V.4. 3
45წთ
4. ლითონები და მათი თვისებები
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,

სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები

კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
1-დან  10მდე
გვ.18-20
მოსწავლის რვეულში
გვ.9

29.10
ბუნ.V.4. 3
45წთ
5.რა არის მინა?
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,

სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები

კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
1-დან  3მდე
გვ.21-22

2.10
ბუნ.V.4. 3
45წთ
6. ქაღალდი და პლასტმასა
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის გამოთქმა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები

კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
1-დან  7მდე
გვ.24-26
მოსწავლის რვეულში
გვ.9-10

3.10
ბუნ.V.5.1
45წთ
7.სხეული და ნივთიერება
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის გამოთქმა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე

ინდივიდუალური,

სასწავლო ნივთები,
შესაბამისი მასალები

კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან  5მდე
გვ.28-30
მოსწავლის რვეულში
გვ.11-12

6.10
ბუნ.V.4. (1-2-3)
45წთ
 I  თავის შეჯამება
არგუმენტირებული წერა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა
საკლასო დავალება
პრეზენტაცია

მთელი კლასი
სასწავლო ნივთები


10.10
ბუნ.V.5.2
45წთ
8.ნივთიერების სამი მდგომარეობა
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის გამოთქმა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       6მდე
გვ.31-34
მოსწავლის რვეულში
გვ.12-13 და 70


11.10-13.10
ბუნ.V.5.3
45წთ
9.ნივთიერების მდგომარეობის ცვლილება
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,
მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის გამოთქმა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       2მდე
გვ.31-34
მოსწავლის რვეულში
გვ.14-15


16.10
ბუნ.V.5.3(4)
45წთ
10.წყლის მნიშვნელობა ბუნებაში
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის გამოთქმა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები
კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       4მდე
გვ.38-40
მოსწავლის რვეულში
გვ.16-17-18


17.10
ბუნ.V.5(.1-2-3)
45წთ
შემაჯამებელი წერა  № 1
არგუმენტირებული  წერა,ანალიზი, გაგება
შემაჯამებელ განმსაზღვრელი
ტესტზე მუშაობა

მთელი კლასი
სასწავლო ნივთები


20.10
ბუნ.V.1.1
45წთ
11)mcenareTa mravalferovneba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
პლაკატები
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       2მდე
გვ.42-43
მოსწავლის რვეულში
გვ.19


23.10
ბუნ.V.1.3
45წთ
12)mcenaris fesvi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი, ინტერპრეტაცია,ვარაუდის გამოთქმა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები
,პლაკატები
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       5მდე
გვ.42-43
მოსწავლის რვეულში
გვ.19-20


24-27.10
ბუნ.V.1.3
45წთ
13)mcenaris Rero

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
ვენის დიაგრამა
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
სქემა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       4მდე
გვ.46-48
მოსწავლის რვეულში
გვ.20-21


30.10
ბუნ.V.1.5
45წთ
14)mcenaris sunTqva

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,ვარაუდის გამოთქმა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
მოდელი
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       3მდე
გვ.49-50
მოსწავლის რვეულში
გვ.22

31.11-3.11
ბუნ.V.1.5
45წთ
15)mcenaris kveba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები
,სქემა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       5მდე
გვ.51-52
მოსწავლის რვეულში
გვ.23-24

6-7.11
ბუნ.V.1.3
45წთ
16)yvavili

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,ა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
მოდელი,
სქემა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       4მდე
გვ.53-55
მოსწავლის რვეულში
გვ.25-26 და 72

11-14.11
ბუნ.V.1.3
45წთ
17)yvavilis damtverva

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
მოდელი,
სქემა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       4მდე
გვ.56-58
მოსწავლის რვეულში
გვ.25-26

15.11
ბუნ.V.1.(1-3-5)
45წთ
შემაჯამებელი წერა  № 2
არგუმენტირებული  წერა,ანალიზი, გაგება
შემაჯამებელ განმსაზღვრელი
ტესტზე მუშაობა

მთელი კლასი
სასწავლო ნივთები


17.11
ბუნ.V.7.1
45წთ
18)horizontis mxareebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
სქემა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       5მდე
გვ.60-61
მოსწავლის რვეულში
გვ.27

20.11
ბუნ.V.7.2
45წთ
19)ra aris orientireba?

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი,
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
სქემა,
კომპასი
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       5მდე
გვ.62-63
მოსწავლის რვეულში
გვ.28-29

21.11
ბუნ.V.7.3
45წთ
20)rogor gavignoT gza?

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
კომპასი
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       4მდე
გვ.64-66
მოსწავლის რვეულში
გვ.30

24-27.11
ბუნ.V.7.3
45წთ
21)kompasi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
კომპასი
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       8მდე
გვ.67-70
მოსწავლის რვეულში
გვ.31 და 74

28.11-1.12
ბუნ.V.7.5
45წთ
22) gagneba adgilobrivi niSnebiT

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
პლაკატები
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       6მდე
გვ.71-72-73


1.12-5.12
ბუნ.V.8.1
45წთ
23) )adgilis gegma?


მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
პლაკატები
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       7მდე
გვ.74-76
მოსწავლის რვეულში
გვ.32-33 და 75




5.12-6.12
ბუნ.V.8.1
45წთ
24)ruka da rukis legenda

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
რუკები
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       6მდე
გვ.77-79
მოსწავლის რვეულში
გვ.34-35 და 76




8.12
ბუნ.V.8.2
45წთ
25)rogori rukebi arsebobs?

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
რუკა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       5მდე
გვ.80-82
მოსწავლის რვეულში
გვ.36




11.12-12.12
ბუნ.V.8.5
45წთ
26)sad mdebareobs saqarTvelo
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
რუკა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       7მდე
გვ.83-84
მოსწავლის რვეულში
გვ.37




15.12-19.12
ბუნ.V.8.4
45წთ
27)saqarTvelos ruka

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
რუკა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       3მდე
გვ.85
მოსწავლის რვეულში
გვ.38





20.12
ბუნ.V.7.(1-2-3-5)
ბუნ.V.8.(1-4-5)

45

შემაჯამებელი წერა  № 3

არგუმენტირებული  წერა,ანალიზი, გაგება

შემაჯამებელ განმსაზღვრელი

ტესტზე მუშაობა


მთელი კლასი

სასწავლო ნივთები


22.12-26.12
ბუნ.V.6.1
45
28)კონტინენტები
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
რუკა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-დან       5მდე
გვ.887-89
მოსწავლის რვეულში
გვ.39




27-29.12
ბუნ.V.6.2
45
29)ოკეანეები
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
რუკა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1
გვ.90-92
მოსწავლის რვეულში
გვ.40







მე-2      ს   ე   
მ              ე          ს 
ტ             რ
      ი




15-16.01.15
ბუნ.V.6.1
45
1)kontinentebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
რუკა
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-5
გვ.87-89
მოსწავლის რვეულში
გვ.41




22-23.01
ბუნ.V.6.2
45
2)okeaneebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia
წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-
გვ.90-92
მოსწავლის რვეულში
გვ.42




26.01
ბუნ.V.6.1(2)
45
3)zRvebi,yureebi, sruteebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება,მიზანმიმართული  კითხვა, არგუმენტირებული მსჯელობა,ანალიზი
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
თხრობა
მინი ლექცია, ტექსტზე მუშაობა, გონებრივი იერიში,
ვიცი/მინდა ვიცოდე/გავიგე
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური,
წყვილებში

სასწავლო ნივთები,
რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia

წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-6
გვ.93-95
მოსწავლის რვეულში
გვ.43




29.01
ბუნ.V.6.1(2)
45
4)xmeleTi okeaneSi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-დან  8-მდე
გვ.96-89
მოსწავლის რვეულში
გვ.44

30.01
ბუნ.V.6.3(5)
45
5)evropa

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-დან  4მდე
გვ.99-103
მოსწავლის რვეულში
გვ.45

2.02
ბუნ.V.6.3(5)
45
6)azia

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-დან  4-მდე
გვ.104-108
მოსწავლის რვეულში
გვ.46

5-6.02
ბუნ.V.6.3(5)
45
7)Cr.amerika

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-დან  4-მდე
გვ.109-112
მოსაძიებელი ინფორმაცია
ინტერნეტშwikipedia

9.02
ბუნ.V.6.3(5)
45
8)samx. Amerika

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-დან  5-მდე
გვ.113-115მოსაძიებელი ინფორმაცია
ინტერნეტშwikipedia


12-13.02
ბუნ.V.6.3(5)
45
9)afrika

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-დან  4-მდე
გვ.116-119
მოსაძიებელი ინფორმაცია
ინტერნეტშwikipedia

16.02
ბუნ.V.6.3(5)
45
10)avstralia

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-დან  -3მდე
გვ.120-123
მოსაძიებელი ინფორმაცია
ინტერნეტშwikipedia

19.02
ბუნ.V.6.3(5)
45
11)antarqtida

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,რუკა
ინტერნეტ რესურსი-wikipedia





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-დან  4-მდე
გვ.123-125
მოსაძიებელი ინფორმაცია
ინტერნეტშwikipedia


20.02
ბუნ.V.6.1(2-3-4-5)
45

შემაჯამებელი წერა  № 1

არგუმენტირებული  წერა,ანალიზი, გაგება

შემაჯამებელ განმსაზღვრელი

ტესტზე მუშაობა


მთელი კლასი

სასწავლო ნივთები


23.02
ბუნ.V.2.1

12)cxovelebis mravalferovneba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,








კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-დან  5-მდე
გვ.127-128
მოსწავლის რვეულში
გვ.47




26.02
ბუნ.V.2.1

13)uxerxemlo cxovelebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-2
გვ.129-130
მოსწავლის რვეულში
გვ.48




27.02-2.03
ბუნ.V.2.1 (2)

14)xerxemliani cxovelebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
მოდელები





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-6
გვ.131-132
მოსწავლის რვეულში
გვ.49 და 77




5.03
ბუნ.V.2.4

15)ConCxis mniSvneloba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
მოდელები





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-4
გვ.133-135
მოსწავლის რვეულში
გვ.49




6.03
ბუნ.V.2.3

16)rogor sunTqaven cxovelebi?

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
მოდელები





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-6
გვ.136-139
მოსწავლის რვეულში
გვ.5 და 78




9-12.03
ბუნ.V.2.3

17)ra amoZravebs sisxls?

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
მოდელები





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-3
გვ.140-141
მოსწავლის რვეულში
გვ.50




16-19.03
ბუნ.V.2.3

18)saWmlis moneleba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,
პლაკატები,
მოდელები





კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1
გვ.142-143
მოსწავლის რვეულში
გვ.50




20.03
ბუნ.V.2.1(2-3-4)
45

შემაჯამებელი წერა  № 2

არგუმენტირებული  წერა,ანალიზი, გაგება

შემაჯამებელ განმსაზღვრელი

ტესტზე მუშაობა


მთელი კლასი

სასწავლო ნივთები


23.03
ბუნ.V.3.2
45
19)sinaTlis gavrceleba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1
გვ.145-146
მოსწავლის რვეულში
გვ.51




26-27.03
ბუნ.V.3.1
45
20)Crdili

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-2
გვ.147-149
მოსწავლის რვეულში
გვ.52 და 53




30.03-2.04
ბუნ.V.3.2
45
21)sinaTlis arekvla

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-2
გვ.150-152
მოსწავლის რვეულში
გვ.54




3.04
ბუნ.V.3.3
45
22)sinaTlis gardatexva

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-3
გვ.153-155
მოსწავლის რვეულში
გვ.54




6.04
ბუნ.V.3.3
45
23) bgeris warmoqmna

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1
გვ.156-157
მოსწავლის რვეულში
გვ.55




16-.04
ბუნ.V.3.3
45

24)bgerebis gavrceleba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1
გვ.158-159
მოსწავლის რვეულში
გვ.56 და 79




17.04
ბუნ.V.3.3
45
25)bgeris arekvla

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-5
გვ.160-162
მოსწავლის რვეულში
გვ.57




20.04
ბუნ.V.3.5
45
26)eqos gamoyeneba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-2
გვ.163-164
მოსწავლის რვეულში
გვ.57




23-24.04
ბუნ.V.3
45
27)bgerebis STanTqma

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1
გვ.165-166
მოსწავლის რვეულში
გვ.57




27-30.04
ბუნ.V.3.4.6
45
28)bgera da sinaTle

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-4
გვ.167-168
მოსწავლის რვეულში
გვ.57 და 80




1.05
ბუნ.V.3(1-2-3-4)
45

შემაჯამებელი წერა  № 3

არგუმენტირებული  წერა,ანალიზი, გაგება

შემაჯამებელ განმსაზღვრელი

ტესტზე მუშაობა


მთელი კლასი

სასწავლო ნივთები


4.05
ბუნ.V.9.1
45
29)pirveli daxmareba tramvebis dros
da garemo
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-2
გვ.170-171
მოსწავლის რვეულში
გვ.58




7.05
ბუნ.V.9.1
45
30)msubuqi Wrilobebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1-3
გვ.172-173
მოსწავლის რვეულში
გვ.59




8.05
ბუნ.V.9.1
45
31)sisxldenebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
1-2
გვ.174-177
მოსწავლის რვეულში
გვ.60




11.05
ბუნ.V.9.1
45
32)pirveladi daxmareba tramvebis dros

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-
გვ.178-180
მოსწავლის რვეულში
გვ.61  და 81




14.05
ბუნ.V.9.2
45
33)janmrTeloba da  garemo
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
1
გვ.181-182





15.05
ბუნ.V.10.1
45
34)usafrTxo laSqroba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:
სავარჯიშო
1-5
გვ.184-186





18.05
ბუნ.V.10.2
45
35)yvela wyali sasmelad ar gamodgeba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-
გვ.178-180
მოსწავლის რვეულში
გვ.61




21.05
ბუნ.V.10.3
45
36)Sxamiani mcenareebi da sokoebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-4
გვ.188-190





22.05
ბუნ.V.10.4
45
37)gamoiCine sifrTxile cxovelebTan
მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან:სავარჯიშო
№ 1-4
გვ.191-192
მოსაძიებელი ინფორმაცია ინტერნეტში:www.sarbin.ru




25.05
ბუნ.V.11.1
45
38)ra aris bunebrivi resursebi?

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-6
გვ.194-195
მოსწავლის რვეულში
გვ.62




28.05
ბუნ.V.11.1
45
39)rogori bunebrivi resursebi arsebobs?

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-5
გვ.196-197
მოსწავლის რვეულში
გვ.63




29.05
ბუნ.V.11.1
45
40)amouwuravi bunebrivi resursebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-2
გვ.198-199
მოსწავლის რვეულში
გვ.82




1.06
ბუნ.V.11.1
45
41)aRudgeneli bunebrivi resursebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-3
გვ.200-203





4.06
ბუნ.V.11.4
45
42)tyis resursebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-5
გვ.204-205
მოსწავლის რვეულში
გვ.64




5.06
ბუნ.V.11.1
45
43) wylis resursebi

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-6
გვ.206-209
მოსწავლის რვეულში
გვ.65




8.06
ბუნ.V.11.3
45
44)bunebrivi resursebis meoreuli gamoyeneba

მოსმენა, ინფორმაციის დამუშავება, არგუმენტირებული მსჯელობა, ანალიზი, ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერპრეტაცია, კრეატიულობა, მიზანმიმართული  კითხვა
საშინაო დავალება,
საკლასო  დავალება,
(ჩართულობა),
(პრეზენტაცია /მოხსენება)
თხრობა

მინი ლექცია,
ტექსტზე მუშაობა,
გონებრივი იერიში,
პრეზენტაცია,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
წყვილებში
სასწავლო ნივთები,






კითხვებზე პასუხი წიგნიდან
:სავარჯიშო
1-2
გვ.210-211
მოსწავლის რვეულში
გვ.83 და 83




11.06
ბუნ.V.11.1(3-4)
ბუნ.V.10.1(2-3-4)
ბუნ.V.9.1(2)






45

შემაჯამებელი წერა  № 3

არგუმენტირებული  წერა,ანალიზი, გაგება

შემაჯამებელ განმსაზღვრელი

ტესტზე მუშაობა


მთელი კლასი

სასწავლო ნივთები


12.06




























თემატური გეგმა  მე-6    კლასი-----ბუნება  2014-2015წწ.
          პედაგოგი:  ეთერ პაპუნაშვილი
1სემესტრი---45 სთ.
2 სემესტრი---62სთ.

თემა
თემატური ერთეული
მიზანი
(სტანდარტის შედეგი)
მზნ.მიღწევის გზები, მეთოდები, აქტივობი
ორგანიზაციის ფორმა
რესურსები
სთ. რაოდენობა
Catarebis TariRi
მოზნის მიღწევის საზომი (შეფასების კრიტერიუმები)
შენიშვნა
(თვითშე–ფასება)
Tavi I nivTierebaTa Tvisebebi (9სთ.)
1. nivTierebebi Cven irgvliv
2. rogor vimuSaoT laboratoriaSi?
3. sxeulis moculoba da simkvrive
4. nivTierebis Tvisebebi
5. agregatuli mdgomareoba
6. fizikuri da qimiuri movlenebi
7. organizmisTvis aucilebeli nivTierebebi
bun. VI. 4. moswavles SeuZlia nivTierebaTa Tvisebebis aRwera da maTi cvlilebebis Sesaxeb
msjeloba.
Sedegi TvalsaCinoa, Tu moswavle:
zzasaxelebs yofa-cxovrebaSi gamoyenebadi nivTierebebis magaliTebs da msjelobs maTi
Tvisebebis Sesaxeb;
zzakvirdeba da adarebs nivTierebebs Tvisebebis mixedviT (mag., suni, bzinvareba, wva,
agregatuli mdgomareoba); Sedegebs warmoadgens cxrilis saxiT, aanalizebs da gamoyofs
Tvisebebs, romlebic am nivTierebebis gamoyenebas ganapirobebs;
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama, pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად ,ცდების დაგგეგმვა
TvalsaCinoebebi
1

1

1

2

1

1

2

ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით (შესაბამისი შეფაესების სქემებით)

Tavi II nivTiereba da narevi
(4სთ.)

შემაჯამებელი წერა -1

8. sufTa nivTiereba da narevi
9. rogori narevebi arsebobs?
10. narevebis dayofa
bun.VI. 5. moswavles SeuZlia nivTierebisa da narevis erTmaneTisgan gansxvaveba, narevis komponentebad
dayofis meTodebis gamoyeneba.
Sedegi TvalsaCinoa, Tu moswavle:
zzadarebs nivTierebisa da narevis Tvisebebs, aanalizebs monacemebs da Sedegebs warmoadgens
cxrilis saxiT, CamoTvlis bunebrivi narevis magaliTebs;
zzikvlevs misTvis ucnob nivTierebas da adgens, narevia is Tu naerTi;
Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama, pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად ,ცდების დაგგეგმვა
TvalsaCinoebebi
1

1

2

ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით (შესაბამისი შეფაესების სქემებით)

Tavi III kvebiTi jaWvebi
(6სთ.)
შემაჯამებელი წერა--2
11. riT ikvebebian cxovelebi?
12. ra rogor moipovebs sakvebs?
13. yvelaferi mcenareebiT iwyeba
14. kvebiTi jaWvis modelireba (mxolod masw. wignSi)
15. adamiani kvebiT jaWvSi

Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama, pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli resursebi,video masala
1

2

2

1

ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით (შესაბამისი შეფაესების სქემებით)

Tavi IV mzis sistema
(12სთ.)
შემაჯამებელი წერა --3
16. Cveni samyaro
17. galaqtikis modelis Seqmna
18. varskvlavebი და თანავარსკვლავები

20. mze
21. mzis sistema

23. asteroidebi, kometebi, meteoroidebi
24. Cveni planeta dedamiwa
25. mTvar
27. dedamiwis dReRamuri moZraoba
28. dedamiwis moZraoba mzis garSemo



Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama, pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli resursebi,video masala
2

2

1

2
1

1

2

1


1

ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით (შესაბამისი შეფაესების სქემებით)



Tavi V siTbos da sinaTlis ganawileba dedamiwaze
(4სთ)


29. siTburi sartylebi
30. junglebi
31. polaruli regionebi




Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama, pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli resursebi,video masala
2

1

1

ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით (შესაბამისი შეფაესების სქემებით)

Tavi VI ekosistemebi
(14სთ.)
შემაჯამებელი წერა ---1
32. ekosistema
33. ekologiuri faqtorebi
34. bioturi urTierTobebi
35. saqarTvelos flora da fauna
36. rogor irCeven saarsebo garemos?
 37. saqarTvelos ekosistemebi
38. saqarTvelos tyeebi
39. saqarTvelos velebi da naxevarudabno
40. zRvis ekosistema


Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama, pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli resursebi,video masala
1

1

1

1

2

2
2


2

ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით (შესაბამისი შეფაესების სქემებით)











Tavi VII garemos dacva
(9სთ.)
შემაჯამებელი წერა --2
41. rogor Secvala adamianma garemo?
42. garemos dacva
43. daculi teritoriebi
44.biomravalferovneba
45. wiTeli wigni da wiTeli nusxa
46. biologiuri indikatorebi

Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama, pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli resursebi,video masala
1

1
2
2

2

1


ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით (შესაბამისი შეფაესების სქემებით)

Tavi VIII moZraoba da siCqare
(4სთ)
შემაჯამებელი წერა--3
47. moZraoba
48. gavlili manZili
49. siCqare

Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama, pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
TvalsaCinoebebi
1
2
1

ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით (შესაბამისი შეფაესების სქემებით)

Tavi IX janmrTeloba da usafrTxoeba
(20სთ.) შემაჯამებელი წერა---4
51. uxilavi mtrebi
52. baqteriuli daavadebebi da maTi higiena
53. Tambaqos mavne zemoqmedeba
54. alkoholi da narkotikebi
55. saSiSi nivTierebebi
56. qimiuri damwvroba da mowamvla
57. wamlebi da janmrTeloba
58. ra aris radiacia
59. radiacia da janmrTeloba
60. usafrTxoeba elqtrodeniT sargeblobisas
61. daxmareba eleqtrotramvebis dros

Ggonebrivi ieriSi,venis diagrama, pauzebiT kiTxva, prezentacia, 3:2:1,vici/minda vicode/gavige
მუშაობა წყვილებში,ინდივიდუალურად
TvalsaCinoebebi, eleqtronuli resursebi,video masala
1
2

1
2

2

1
1

1
2

1

2




ფასდება საშინაო დავალების შესრულება,საკლასო აქტივობით (შესაბამისი შეფაესების სქემებით)

































































Комментариев нет:

Отправить комментарий